Neváhajte nám zavolať a objednať si najbližší termín

Všeobecné obchodné podmienky

(Platné od 06.11.2025)

1.Základné ustanovenia (Zhotoviteľ a Predmet zmluvy)

Zhotoviteľ: Zhotoviteľom, ktorý spracúva Vaše osobné údaje, je:

Obchodné meno: Peter Jakubec – Fyzická osoba – podnikateľ

Miesto podnikania: 175, 900 89 Píla

IČO: 47 767 855

DIČ: 1082028310

Kontaktný email: autopreliacinykrupko@gmail.com

Predmet zmluvy: Záväzok Zhotoviteľa vykonať pre Zákazníka dohodnuté klampiarske práce na vozidle (ďalej len "Oprava") za dohodnutú cenu a v dohodnutej lehote.

Orgán dozoru: Slovenská obchodná inšpekcia, Inšpektorát SOI so sídlom v Bratislave pre Bratislavský kraj, Bajkalská 21/A, P.O. BOX č.5, 820 07 Bratislava 27.

2. Objednávka a Uzatvorenie zmluvy

  • Zmluva o poskytnutí služby je uzatvorená, keď súhlasia obe strany a to potvrdením cenovej ponuky a termínu, ktoré nasleduje po obhliadke vozidla. Fyzická obhliadka vozidla je predzmluvný krok.
  • Miesto a termín plnenia: Dielo (oprava vozidla) sa realizuje v prevádzkarni Zhotoviteľa na adrese: Dolná 76, 900 01 Modra. Termín plnenia sa dojednáva individuálne so zákazníkom.

3. Cena a Platobné podmienky

  • Cena za opravu je stanovená na základe obhliadky vozidla a je konečná po potvrdení ponuky.
  • Cena je splatná po riadnom dokončení opravy, najneskôr pri prevzatí vozidla Zákazníkom. Platba prebieha hotovosťou. Zhotoviteľ nie je platcom DPH.

4. Zodpovednosť za vady, Záruka a Reklamácie

  • Záručná doba: Na vykonané klampiarske práce poskytujeme záruku 24 mesiacov.
  • Reklamácia: Zákazník je povinný reklamovať vady vykonanej Opravy bez zbytočného odkladu po ich zistení.
  • Uplatnenie reklamácie: Zákazník uplatňuje reklamáciu pri fyzickej kontrole vady. Zákazník je povinný doručiť vozidlo do prevádzkarne Zhotoviteľa na adrese: Dolná 76, 900 01 Modra.
  • Zhotoviteľ určí spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. Vybavenie reklamácie (vrátane odstránenia vady) nesmie trvať dlhšie ako 30 dní.

5. Alternatívne riešenie sporov (ARS)

  • Zákazník má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu ARS (hlavne SOI) za podmienok stanovených zákonom.
  • Platforma ODR: https://ec.europa.eu/consumers/odr/